maandag 19 november 2012

Welkom!!

Welkom op deze blog! Wat ik dus wou zeggen is nieuwer dan nieuw (kan dat?) want ik hem hem zojuist aangemaakt. Een groot knelpunt was voor mij gelijk al de naam. Misschien vraag je je af waar deze vandaan komt. Tja. Eigenlijk zou ik een heel diepzinnige uitleg willen geven, waaruit zou moeten blijken dat ik deze naam om speciale redenen heb gekozen, en dat het iets bijzonders symboliseert. Maar helaas, dat is niet zo. Deze blog gaat eigenlijk zo'n beetje over alles en niets, over mijn gedachten en ideeën.Verzin daar maar eens een titel voor! 
En nu ben ik ook gelijk bij het tweede knelpunt aanbeland, namelijk de inhoud van de blog. Zoals je net al kon zien deed ik een zielige poging om uit te leggen waar deze blog nu eigenlijk over gaat. Het liefst zou ik zeggen: lees zelf maar. Maar ja, dat is natuurlijk geen uitleg. Dus ga ik toch een poging wagen om het samen te vatten. 
Ik heb nu sinds anderhalf jaar een blog die vooral gaat over mode, muziek en lifestyle. Niet heel erg origineel.  Er zijn ik weet niet hoeveel anderen met dat thema. Ik blog in het Engels, zodat ik een groter publiek kan bereiken. Ook dat is niet erg zeldzaam. Maar tijdens het bloggen merkte ik dat veel dingen die ik wilde schrijven eigenlijk helemaal niet bij het thema van mijn blog pasten. Ik bedoel, lifestyle mag dan wel erg algemeen zijn, de dingen die ik wil posten vallen daar toch niet onder. Die vallen meer onder de categorie 'onzin'. Ik wil niet zeggen dat ál mijn berichten onzinnig zijn (nou ja oké eigenlijk wel). Ik denk niet dat je na het lezen van deze blog denkt: "Goh, wat was dat een educatief bericht, echt een verrijking van mijn kennis!".
Nee. Alles behalve dat. Maar hoeveel fashion of beautyblogs zijn dat nou wel? En bovendien, waarom zou het slecht zijn om onzin te lezen? Het schrijven ervan vind ik in ieder geval erg nuttig. Ik wordt er rustig van. Mijn hoofd zit vol met ideeën, verhalen, gebeurtenissen enzovoorts.. Als ik ze opschrijf, zet ik ze van me af. Dan is er weer ruimte voor andere dingen. Dat is zo'n beetje waarom ik deze blog ben begonnen.

Ik merk nu dat ik na het typen van deze 376 woorden tellende inleiding nog niets concreets heb gezegd over de inhoud van deze blog. Ik denk niet dat ik er in ga slagen vandaag. Misschien kom je er wel achter als je begint met lezen. Laten we het daar maar op houden. Ik denk in ieder geval niet dat ik snel met een writers-block zit, want zoals ik al zei, mijn hoofd zit te vol met onzin.



3 opmerkingen:

  1. Leuk!! Het is eens wat orgineels, haha. Veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een geweldige schrijfstijl!
    Ik volg je!! Ben benieuwd naar alle onzin ;)
    Ik hoop dat je mijn blog ook leuk vind (ookal is het een niet geheel originele)Ik schrijf over beauty, inspiratie, koken en bakken en mijn persoonlijke leven.
    Kus Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je super sacastisch ! Geweldig !
    Daar hou ik van.

    Veel succes !
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen